Урок на тему: " Система кровообігу.Серце: будова та функції, механізм роботи."
Відповідно до плану роботи відділу освіти та графіка методичних заходів 1 грудня 2020 року вчителем біології Батицькою Г. С. був розроблений і проведений урок на тему: " Система кровообігу.Серце: будова та функції, механізм роботи." для учнів восьмого класу. Протягом уроку учні ознайомилися з поняттям кровообіг, вивчали особливості будови серця у зв'язку з виконуваними функціями, ознайомилися з механізмом нейрогуморальної регуляції роботи серця та з'ясували його пристосувальний характер. Учні робили порівняння, розвивали вміння аналізувати та систематизувати матеріал, працювати з науковою літературою, формували навички здорового способу життя.
«Зорова сенсорна система»- відкритий урок з біології 23.02.2018 р. у 8-му класі
Сучасні підходи до технологій уроку були продемонстровані на відкритому уроці з біології у 8 класі на тему: «Зорова сенсорна система». Метою уроку було ознайомити учнів з особливостями будови та роботи зорової сенсорної системи в організмі людини; розвивати вміння логічно мислити та знаходити зв’язки між особливостями будови й функціями біологічних структур на прикладі зорової сенсорної системи; виховувати розуміння значення нормального функціонування зорової сенсорної системи для збереження здоров`я людини. Була реалізована наскрізна лінія: Здоров`я і безпека.
На уроці було використано такі види роботи:
- Робота в групах з використанням мультимедійної презентації
- Пошукова робота
- Робота з підручником
- вправа «Знайди помилку», термінологічний диктант
- використано міжпредметні зв’язки
Узагальненням і закріпленням знань стало проведення лабораторної роботи на тему : «Визначення акомодації ока, реакції зіниць на світло.»
Вчитель біології Батицька Галина Степанівна.
Немає коментарів:
Дописати коментар